Med begrenset markedsbudsjett og stort annonseringsbehov har Delta Hundeskole hatt svært god nytte av Amedias nye annonseverktøy Vise. – Her får vi mye igjen for pengene, sier Gabriel.
Gabriel Bjørnson startet opp Delta Hundeskole i mai 2022, og har allerede rukket å ha godt over femti hunder innom på kursene sine i Fredrikstad. Sammen med svært erfarne instruktører med utdanning i Forsvaret, tilbyr han både valpekurs og kurs i hverdagslydighet, samt sporkurs og privattimer.
– Vi får mange henvendelser fra hundeeiere, og flere reiser fra Oslo for å gå på kursene våre. Det at instruktørene har utdanning fra Forsvaret er en styrke. Våre instruktører har levd med hund, jobbet med hund og vært i krig med hund. Det er ikke rom for noen feil med en tjenestehund, sier Gabriel.
Må bruke pengene riktig og lurt
Men jungeltelegrafen er ikke alltid nok for å fylle kursene. Delta Hundeskole er noe Gabriel jobber med på kveldstid, ved siden av sin vanlige jobb. Markedsbudsjettene er små, mens behovet for å nå ut til potensielle kunder er åpenbart. Hvert kurs har ti plasser, så marginene er små. Han kan ikke bruke store summer på å fylle plassene.
– Når vi ikke har markedsbudsjetter som matcher de store aktørene, gjelder det å tenke lurt og bruke pengene riktig. For oss er det viktig og riktig å bruke lokalavisa. Gjennom lokalavisa treffer vi vår målgruppe, og vi merker effekten godt, sier Bjørnson.
Gjennom Vise kan du selv sette opp kampanjene og velge budsjettet som passer best for deg og din bedrift. Det behøves ingen forkunnskaper innen markedsføring for å få det til. Du kan enten bygge en ny annonse eller bruke materiell du har fra før.
– Vise har vært gull
Lokalavisa for Delta Hundeskole er både Fredriksstad Blad og Sarpsborg Arbeiderblad. Kampanjene han har kjørt har hatt budsjetter helt ned i 500 kroner.
– Vise har vært gull for oss. Der får vi mye igjen for pengene, og vi trenger ikke de store budsjettene. Alt fra 500 kroner og opp går an, og det er veldig nyttig for oss, forteller han og legger til:
– Jeg liker at vi har full kontroll over egen kampanje, og kan se tall underveis og i etterkant. Det er enkelt å bruke og enkelt å forstå, og vi ser at kampanjene i Vise gir oss direkte resultater.
Du bestemmer selv om du vil kjøre kampanjen din nasjonalt eller lokalt. I Amedia har vi over hundre titler i biblioteket, fra Firdaposten i Florø til den landsdekkende Nettavisen. Gjennom våre medier kan du som annonsør nå ut til over 1,7 millioner lesere daglig.
Kom i gang
med annonseringen